Selvittiin hengissä Turusta, vaikkakin kurkku tuntuu edelleen kauhean kipeältä. Tuli sitten yöllä nukuttua 4-5 tuntia, että hieman saattaa väsyttää. Heti melkein hotellin aamiaisen jälkeen astuttiin junaan ja suunnattiin kohtiHelsinkiä.
Katsotaan huomenna koulussa vointia. Ensi viikolla olisi pari koetta, joten pakko niihin käydä osallistumassa.
Tänään paistoi ihanasti myös aurinko, mutta ei siitä ehtinyt kauheasti nauttimaan.
sunnuntai, 27. tammikuu 2008
Kommentit